mandag den 7. marts 2011

Fastalav er mit navn!

Hej allesammen
Hej allesammen
Hej allesammen
Hej allesammen
Juhuu nu er det fastalav!
Ja det er og det betyder!
Lad mig gæt? (tænker)
SLIK!!!!!!!!!!
Ja!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg fik MEGET slik!Os her jeg var jo med dig eller du var med mig a!
Jeg fik da også slik.
Hvor!?Ved dyre hanlde de giver jo slik til mig jeg sang hos dem det var sjovt!
OKAY!
Der er en ting jeg har at sige
Okay hvad er det?
At vi skal lave sådan at man skal skive det man syntes fastalav handler om!
God ide!
Gå bare i fuld gang i skal bare skive den inden på torsdag
Hilsen a2s,Annepigen,Linki,Veronikassen,

2 kommentarer:

  1. Hej søde & seje a2s.Til fastelavn fik jeg en splindt altså i mandags :( Ses når du kommer på hilsen:Veronikassen
    <3
    <3<3
    <3<3<3
    <3<3
    <3

    SvarSlet
  2. Hej a2s. ja det har altså været fasrelavn men ku' ikke finde et andet sted og skrive en kommmentar på ._. :*. jeg vil bare sige at jeg har lavet min helt egen blog brugt 1 time på min blog tror jeg ses nok på panfu:Veronikassen

    SvarSlet